Jak mogę bezpłatnie zwrócić zamówienie? Po jakim czasie Bissell otrzyma mój zwrot? Czy przesyłka zwrotna wiąże się z kosztami? W jakim czasie od zakupu mogę zwrócić produkt. Czy mogę również zwrócić uszkodzone produkty? W jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy? Jak mogę wymienić mój produkt? Formularz zwrotu Na jaki adres mam zwrócić produkt? Produkty BISSELL należy zwrócić na poniższy adres: Orbico Sp. z o.o. oddział Robakowo ul. Stachowska 17D, 62-023 RobakowoZasady wymiany i zwrotu
W ramach prawa do odstąpienia od umowy, zamówienia na urządzenia czyszczące, akcesoria i środki czyszczące BISSELL można zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania produktów. Po rozpatrzeniu odstąpienia od umowy, zwracamy klientowi koszty transportu.
Zwracane produkty trafiają na nasz magazyn zazwyczaj w terminie od 2 do 4 dni roboczych od nadania przesyłki. Prosimy o zachowanie numer listu przewozowego, który umożliwi śledzenie nam zwracanej przesyłki.
W ramach prawa do odstąpienia od umowy, zamówienia na urządzenia czyszczące, akcesoria i środki czyszczące BISSELL można zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania produktów. Po rozpatrzeniu odstąpienia od umowy, zwracamy klientowi koszty transportu.
Produkt należy zwrócić do 30 dni od momentu jego otrzymania. Produkty muszą zostać zwrócone lub przekazane nam w ciągu czternastu dni od dnia, w którym poinformujesz nas o anulowaniu zamówienia. Jest to spełnione, jeśli wyślesz produkty przed upływem okresu czternastu dni.
Jeżeli produkt posiada wadę techniczną stwierdzoną przy dostawie - bardzo prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu ustalenia warunków zwrotu.
Zwracane produkty nie powinny nosić śladów użytkowania. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Twoje pieniądze zostaną Ci zwrócone, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, zwróci wszystkie dokonane przez nich płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.
Niestety wymiana nie jest możliwa. Zachęcamy do zwrotu produktu i złożenia nowego zamówienia.
Skorzystaj z formularza zwrotu otrzymanego w wiadomości mailowej potwierdzającej zakup lub pobierz go TUTAJ