Mam problem z przedmiotem po jego zakupie. Co mam zrobić? Gdzie mogę zgłosić reklamację produktu? Jakie są warunki gwarancji?Gwarancja i reklamacje
W przypadku stwierdzenia problemów z działaniem lub obsługą przedmiotu otrzymanego zaraz po zakupie, prosimy o niezwłoczny kontakt z działem obsługi klienta pod numerem tel: +48 323 256 070, lub mailowo: bok@bissell.pl
Postaramy się ustalić źródło problemu i jego rozwiązanie, a w przypadku stwierdzenia wady technicznej dostarczonego przedmiotu - ustalimy warunki zwrotu.
Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem formularza na stronie internetowej tutaj.
Gwarancja na zakupione urządzenia to 2 lata. Dotyczy ona produktów wykorzystywanych do prywatnego użytku domowego, a nie zastosowań komercyjnych lub wypożyczania. Elementy podlegające zużyciu, takie jak filtry, rolki czyszczące itd. nie są objęte gwarancją. Nie obejmuje ona również usterek występujących w sposób naturalny w wyniku eksploatacji oraz powstałych w wyniku użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi. Szczegółowe informacje dot. gwarancji zawarte są w instrukcji dołączonej do urządzenia.