Otrzymałem zepsuty przedmiot. Co mam zrobić? Gdzie mogę zgłosić reklamację produktu? Jaki jest okres gwarancji? Jakie wady nie są refundowane? Gwarancja i reklamacje
Staramy się temu zapobiec poprzez kontrolę jakości przed wysyłką. W mało prawdopodobnym przypadku otrzymania zepsutego przedmiotu, natychmiast skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem tel: +48 323 256 070
Jeżeli produkt posiada wadę techniczną stwierdzoną przy dostawie - bardzo prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu ustalenia warunków zwrotu.
W mało prawdopodobnym przypadku, gdy otrzymasz uszkodzony lub odbarwiony przedmiot, natychmiast skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta (pod numerem +48 323 256 070). W przypadku reklamacji zawsze miej pod ręką opis wady i szczegóły zamówienia (imię i nazwisko, numer zamówienia i datę zamówienia).
Gwarancja na zakupione urządzenia to 2 lata.
Każda reklamacja jest przez nas rozpatrywana indywidualnie, jednak gwarancją nie są objęte następujące reklamacje: nieprawidłowe lub skrajne użytkowanie przedmiotu. Zawsze zapoznaj się z instrukcję obsługi produktu przed jego użyciem!