Do jakich krajów są dostarczane zamówienia? Jaki jest koszt wysyłki? Jak długo trwa realizacja wysyłki zamówienia? Co powinienem zrobić, jeśli wpisałem zły adres? Dlaczego nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem zamówienia? Jak mogę anulować moje zamówienie? Czy mogę zamówić dostawę pod inny adres? W jaki sposób zostanie wysyłana moja przesyłka?Dostawy
Zamówienia są dostarczane wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień powyżej 99 zł koszt wysyłki wynosi 0 zł. Dla zamówień poniżej 99 zł koszt wysyłki wynosi: kurier GLS 15,99 zł.
Zamówienia wysyłane są w terminie do dwóch dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możemy zmienić dla Ciebie adres. Prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym działem obsługi klienta, dzwoniąc pod numer tel. +48 323 256 070, bądź kontaktując się z nami za pomocą formularza kontaktowego. Jeżeli powstał już nr listu przewozowego – prosimy o skontaktowanie się bezpośrednio z przewoźnikiem.
Możliwe, że e-mail z potwierdzeniem zamówienia trafił do folderu ze spamem. Jeśli potwierdzenia nie można znaleźć w spamie, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Oczywiście staramy się przygotować Twoje zamówienie do wysyłki tak szybko, jak to możliwe, abyś nie musiał długo czekać. Ramy czasowe, w których zamówienia mogą zostać anulowane, są odpowiednio małe.
Jeśli chcesz anulować zamówienie, najlepiej jak najszybciej zadzwonić do działu obsługi klienta. Chętnie sprawdzimy dla Ciebie natychmiast, czy zamówienie może zostać anulowane.
Tak, podczas składania zamówienia możesz wybrać inny adres dostawy niż adres rozliczeniowy. Należy jednak pamiętać, że oba adresy muszą znajdować się na terenie Polski.
Po złożeniu zamówienia wraz z przesyłką wyślemy Ci link do śledzenia przesyłki. Zamówienie zostanie dostarczone do Twojego domu za pośrednictwem firmy GLS. Jeśli w momencie dostawy nie będzie Cię w domu, podjęta zostanie kolejna próba doręczenia. Dokładną lokalizację przesyłki znajdziesz na karcie zgłoszenia w swojej skrzynce pocztowej oraz online w naszym systemie śledzenia przesyłek.