Czego szukasz?

Szczotka urządzenia CrossWave się nie obraca

Co zrobić, jeśli szczotka urządzenia CrossWave się nie obraca?

  • Odłącz urządzenie i wybierz tryb sprzątania twardych pokryć podłogowych („Hard floor”) lub dywanów („Rug”).

Cyfrowe przyciski sterujące urządzenia CrossWave

  • Odchyl urządzenie, aby aktywować szczotkę obrotową.
  • Jeśli szczotka obrotowa się nie obraca, odłącz urządzenie i wymontuj szczotkę obrotową wraz z osłoną.
    • Aby wymontować osłonę szczotki, pociągnij wypustkę w górę.

CrossWave – demontaż szczotki przy użyciu wypustki

  • Wymontuj szczotkę obrotową, chwytając za jej wypustkę i ciągnąc ją w górę.

CrossWave − pociągnij szczotkę obrotową do góry

  • Usuń przyczynę blokady

CrossWave − usuń przyczynę blokady

  • Sprawdź szczotkę, przytrzymując kolorową wypustkę i obracając szczotkę z drugiej strony
    • Jeśli szczotka się nie obraca, konieczna będzie jej wymiana
  • Należy również sprawdzić, czy szara końcówka szczotki (naprzeciwko wypustki) nie uległa zużyciu
    • Ślady użytkowania na szczotce obrotowej są normalnym zjawiskiem i nie mają negatywnego wpływu na jej funkcjonowanie
  • Sprawdź plastikowe koło zębate na końcu urządzenia i usuń z niego zaplątane włosy lub śmieci.
    • Obróć koło zębate ręcznie, aby sprawdzić, czy nie jest zakleszczone
Udostępnij tę wskazówkę