Czego szukasz?

Moje urządzenie SpotClean/MultiClean nie ma zasilania

Co zrobić, gdy urządzenie SpotClean lub MultiClean nie ma zasilania?

  • Odłącz urządzenie od kontaktu.
  • Przeciągnij cały kabel przez zaciśniętą dłoń, aby sprawdzić, czy nie jest uszkodzony (powinien być gładki na całej długości).
  • Sprawdź, czy wtyczka nie jest uszkodzona.
  • Sprawdź, czy gniazdko działa.
    • W tym celu podłącz do niego ładowarkę telefonu lub niewielkie urządzenie elektryczne.
    • Jeśli w gniazdku nie ma zasilania, sprawdź gniazdko w innym pomieszczeniu.
    • W razie potrzeby przywróć zasilanie, przełączając bezpiecznik.

Jeśli urządzenie nadal się nie włącza, skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy BISSELL.

 

Udostępnij tę wskazówkę