Moje urządzenie PowerFresh Slim Steam nie wytwarza pary
Co zrobić, gdy urządzenie PowerFresh Slim Steam nie wytwarza pary?
Po odłączeniu urządzenia od kontaktu przesuń dłoń wzdłuż całego kabla, aby sprawdzić, czy nie jest on uszkodzony – w tym czy np. nie zostały odsłonięte przewody.
Sprawdź, czy urządzenie jest podłączone do działającego gniazdka. Spróbuj użyć innego gniazdka.
Otwórz pokrywę pojemnika i napełnij go 355 ml wody destylowanej lub zdemineralizowanej (zalecane).
Można użyć wody z kranu.
Sprawdź, czy znajdująca się w pojemniku metalowa kulka z rurką sięga poziomu wody. Jeśli nie, potrząśnij pojemnikiem, dopóki kulka nie znajdzie się w wodzie.
Oczyść końcówki rozpylające lancy.
Uwaga: zrób to po wyjęciu z gniazdka wtyczki urządzenia i po jego całkowitym ostygnięciu.
Dokładnie zamocuj stopę i lancę, wsuwając je do momentu zatrzaśnięcia w położeniu docelowym.
Podłącz urządzenie do kontaktu i sprawdź, czy na panelu dotykowym świecą się jakieś diody.
Środkowa dioda miga na niebiesko = mop parowy nagrzewa się (poczekaj 30–60 s).
Środkowa dioda świeci na niebiesko = mop rozgrzany i gotowy do emisji pary z niską lub wysoką intensywnością.