Czego szukasz?

Mój odkurzacz pojemnikowy SmartClean nie ma zasilania

Co zrobić, gdy odkurzacz pojemnikowy SmartClean się nie włącza?

  • Wyjmij wtyczkę odkurzacza z gniazdka.
  • Przeciągnij cały kabel przez zaciśniętą dłoń, aby sprawdzić, czy nie jest uszkodzony (powinien być gładki na całej długości).
  • Sprawdź, czy wtyczka nie jest uszkodzona.
    • W przypadku uszkodzenia kabla (nierówności lub odsłonięte przewody) lub wtyczki (bolców) skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy BISSELL.
  • Sprawdź, czy gniazdko działa.
    • W tym celu podłącz do niego ładowarkę telefonu lub niewielkie urządzenie elektryczne.
    • Jeśli w gniazdku nie ma zasilania, sprawdź gniazdko w innym pomieszczeniu.
    • W razie potrzeby przywróć zasilanie, przełączając bezpiecznik.
  • Jeśli urządzenie nadal się nie włącza, skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy BISSELL.
Udostępnij tę wskazówkę